Friday 1 September 2017

Khidmat Runner Penang

Memandangkan banyak masa yang terbuang, aku putuskan untuk buat servis runner sekitar Pulau Pinang. Jadi aku namakan servis aku ni Penang Runner Messenger Service. Jadilah lepas duit rokok, duit minum-minum sikit. Untung-untung boleh jadi besar macam Natsons, syarikat yang buat servis ala-ala runner jugak.
Memandangkan aku jenis serius bila buat sesuatu, aku mula dengan design bisnes kad untuk servis runner ni. Berikut ialah kad yang aku dh design.


Smart kan. Ni gambar bisnes kad yang dah siap cetak. RM45 dapat 200 keping. OK la jugak harganya. Tak la mahal sangat.
Antara khidmat yang aku tawarkan ialah:
1) ambil dokumen/parcel - hantar dokumen/parcel
2) beli barangan dapur, makanan, suprise delivery
3) Personal shopper
4) Ambil barangan yang gagal dihantar oleh poslaju di pejabat pos.
5) dan apa-apa sahaja yang difikirkan sesuai.
Upah tak mahal, sebetulnya aku pun tak tahu nak letak berapa harga untuk satu-satu job. Bergantung kepada job difficulty lah. Kalau yang paling mudah dan dekat, minimum RM5, kalau sukar dan/atau jauh, minimum RM10-15 macam tu. Janganlah zalim sangat
Jadi bagi sesiapa yang nampak post ini, kalau anda memerlukan runner sekitar Penang dalam pulau, anda boleh hubungi saya.
Terus tekan link di bawah untuk whatsapp saya.

No comments:

Post a Comment