Wednesday 15 March 2017

Perkhidmatan Yang Ditawarkan

Teks: Zairy Amir
Foto: Koleksi Zairy Amir

1) PENDAFTARAN KKM BAGI PRODUK KOSMETIK, UBATAN DAN MAKANAN

Servis Pendaftaran Produk Dengan KKM NPRA
Founder produk boleh didenda RM25,000 jika tidak berdaftar
      Lambakan produk yang tiada kelulusan KKM sekarang amatlah membimbangkan. Sebagai founder atau owner produk, anda tentu tidak mahu menjadi sasaran pihak berkuasa jika produk anda bermasalah. Sedangkan jika anda mempunyai kelulusan daripada KKM, produk anda akan lebih mudah dijual. 

Tahukah anda jika produk tiada kelulusan KKM, anda boleh disaman sehingga RM25,000 dan produk anda akan dirampas atau disuruh menghentikan jualan? Untuk mengelakkan berlakunya perkara tersebut, anda boleh menggunakan perkhidmatan kami untuk mendaftarkan produk anda dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Ramai klien kami yang tidak tahu bagaimana untuk mendaftarkan produk mereka dengan NPRA, jadi kami menyediakan perkhidmatan untuk mendaftarkan produk mereka dengan harga yang terbaik, sekaligus dapat menjimatkan kos administrasi disamping dapat meningkatkan keuntungan dan kepercayaan pengguna terhadap produk.

Untuk sebarang pertanyaan anda boleh terus SMS atau Whatsapp 019-2738070


2) LOGISTIK DAN RANGKAIAN PENGEDARAN

Lori JNE 40 kaki
Lori 40 kaki 
          Berpengkalan di Pulau Pimang, syarikat logistik kami mempunyai kekuatan sebanyak 58 buah lori yang terdiri daripada 15 lori 40 kaki, 16 lori 10 dan 8 tan, dan selebihnya lori 3 dan 1 tan, kami mampu memberikan servis ke seluruh semenanjung Malaysia.

Kami juga menyediakan perkhidmatan "tumpang lori" untuk menjimatkan kos anda. Dengan kekerapan 365 hari pergerakan dari Pulau Pinang ke Kuala Lumpur, kami dapat membawa barangan yang ingin dihantar oleh anda.


Jika anda memerlukan perkhidmatan kami, anda boleh terus Whatsapp ke 019-2738070

3) PENGIKLANAN PADA LORI KONTENA


Jika anda ingin meningkatkan brand awareness produk anda dengan kos yang lebih murah daripada billboard dan capaian audiens yang lebih tinggi, anda boleh mempertimbangkan untuk mengiklan pada lori kontena kami. Dengan kekerapan yang tinggi perjalanan dari utara ke selatan semenanjung Malaysia, iklan anda bukan sahaja dapat dilihat di atas lebuhraya tetapi juga pada jalan raya biasa.

Kos untuk mengiklan di lori kontena kami adalah seperti berikut :


  • Sewaan ruang iklan RM 15,000 SETAHUN
  • Kos artwork yang dicetak di atas sticker tahan panas RM10,000
  • Total RM25,000 untuk pengiklanan bergerak selama SETAHUN



3) PENGILANG DAN PENGEDAR NIQAB NIQAVIE EXCLUSIVE

Niqab Selesa Dan Eksklusif
Butik Niqavie di Seri Kembangan
           Pemakaian niqab telah menjadi suatu kebiasaan bagi rakyat Malaysia. Ramai pemakai niqab di Malaysia yang mencari niqab yang bersesuaian dengan cuaca di Malaysia. Ini kerana ianya dipakai di bahagian muka, jadi hanya fabrik tertentu sahaja mampu memberikan keselesaan maksimum kepada pemakai niqab.

Sebagai pioneer pengilang dan pengedar niqab di Malaysia,Niqavie telah melalui pelbagai proses R&D untuk memastikan pemakai niqab mendapat keselesaan maksimum, jadi kami telah menggunakan fabrik yang berkualiti tinggi dan selesa dipakai walaupun dalam iklim panas dan lembap di Malaysia.

Untuk rekod, kami telah mengeksport produk niqab kami ke lebih 100 buah negara, dan mempunyai sebuah lagi HQ di Jerman. Seperti yang kita ketahui, penduduk Eropah lebih mementingkan keselesaan dan kualiti produk, tambahan pula produk dalam niche pakaian. Bagi mereka yang mementingkan keselesaan dan mencari niqab dengan kualiti premium, anda boleh mendapatkannya di laman web rasmi Niqavie

No comments:

Post a Comment