Thursday 23 March 2017

Bagaimana Memastikan Bayi Kekal Selesa Dalam Musim Panas?

Teks ; Zairy Amir
Video : MamaZone Malaysia Youtube Channel

Setiap hari saya akan mengambil masa setengah jam hingga sejam untuk scroll wall Facebook bagi mengetahui berita-berita terbaru selain daripada memberikan LIKES kepada posting rakan-rakan Facebook. Banyak berita-berita viral dan kata-kata positif yang dikongsikan, tambahan pula rakan-rakan Facebook saya hampir 80% terlibat dengan perniagaan, sama ada online mahupun offline.

Tetapi dalam minggu ini (minggu ke-3 bulan Mac 2017) ramai yang mengeluh tentang cuaca yang amat panas. Saya akui, memang cuaca agak panas dan berbahang. Saya sendiri mandi sekurang-kurangnya 5 kali sehari.

Bersesuaian dengan keadaan cuaca,hari ini saya kongsikan video yang saya hasilkan untuk MamaZone Malaysia, projek Aplikasi Mobil yang menyasarkan pengguna yang terdiri daripada ibu dan bakal ibu. Jom luangkan masa untuk menonton Bagaimana Memastikan Bayi Kekal Selesa Dalam Musim Panas?

No comments:

Post a Comment